Материнська компанія Google, Alphabet, вже стикається з регуляторним тиском і прагне вплинути на громадську думку та політику в сфері штучного інтелекту перед майбутньою глобальною хвилею регулювання цієї технології.
Як повідомляє Reuters, у вересні генеральний директор Alphabet Сундар Пічаї оголосив про створення інвестиційного фонду в розмірі 120 мільйонів доларів для розробки освітніх програм з ІІ.
«Розширення знань про штучний інтелект серед людей, організацій та урядів, а також активне використання ІІ-інструментів сприяє формуванню більш якісної політики в цій сфері та відкриває нові можливості — це взаємовигідний процес», — заявив президент Alphabet з глобальних питань Кент Уокер.
Конкуруючи з технологічними гігантами, такими як OpenAI (підтримувана Microsoft) і Meta, Google також враховує жорсткий регуляторний контроль, який вже охоплює її рекламний та пошуковий бізнес.
За даними Reuters, в ЄС Google запропонував продати частину свого рекламного підрозділу, щоб заспокоїти регуляторів. У США Міністерство юстиції намагається змусити компанію відмовитися від веб-браузера Chrome, хоча з новою адміністрацією цей курс може змінитися.
Тим часом уряди різних країн розробляють нові нормативні акти, що стосуються питань, які загострюються у зв'язку з розвитком ІІ, таких як захист авторських прав і конфіденційність даних.