середа12 березня 2025
manipulyator.in.ua

Ширина колії: Естонія та Україна розглядатимуть варіанти захисту залізниці.

Зміна ширини колії з російської на європейську стане викликом для України і вимагатиме десятки мільярдів євро.
Ширина колеи: Эстония и Украина изучат способы защиты железнодорожной инфраструктуры.

Про це сказав міністр інфраструктури Естонії Володимир Світ в інтерв'ю Укрінформу.

"Це ще один виклик для України, адже зміна ширини колії вимагала б десятки мільярдів євро. Це нереально. Я вважаю, що нам доведеться разом подумати, як зробити цей процес ефективним, як підтримувати техніку та захистити залізницю від використання потенційним противником", - зазначив він.

Світ додав, що Естонія також має проблему з різними коліями та використовує колії російського стандарту 1520 мм, паралельно будуючи сучасну Rail Baltica від Таллінна до Польщі.

Міністр інфраструктури пояснив, що насправді країни Балтії та Фінляндія не змінюють ширину колії, а скоріше будуть нові колії за європейськими стандартами та думають, як не допустити використання залізниці ворогом.

Нагадаємо:

Реконструкцію залізничного шляху на ділянці "Державний кордон Польщі - Мостиська II - Складовище (Львів)" перенесено на 2026 рік.